.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمرين نساجي از سر گرفته شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، پس از گذشت بيش از يك ماه اعتصاب، تعليق و با وجود رفع نشدن مشكلات مالي و مديريتي تيم فوتبال نساجي مازندران بازيكنان اين تيم در اقدامي داوطلبانه حاضر به انجام تمرينات شده و خود را براي بازي مقابل استيل آذين تهران از سري رقابت‌هاي ليگ يك باشگاههاي كشور آماده مي‌كنند.
فريد يعقوب‌نيا كاپيتان تيم نساجي مازندران با بيان اينكه تمرينات تيم از روز سه شنبه هفته گذشته آغاز شده است گفت: تاكنون سه جلسه تمرين انجام داده‌ايم روز شنبه نيز صبح و عصر تمرين مي‌كنيم و روز يك شنبه نيز يك بازي تداركاتي با تيم‌ اميدهاي نساجي برگزار خواهيم كرد.
وي با اعلام اينكه مي خواهيم در مقابل تيم استيل آذين به يك برد شيرين دست يابيم تصريح كرد: شغل و زندگي ما فوتبال است و نمي‌توانيم علي‌رغم همه بي‌مهري‌ها آن را كنار بگذاريم.
كاپيتان نساجي مازندران افزود: بيش از يك ماه علي رغم خواست خود و هواداران جنگيديم، با مسئولان بسياري گفتگو كرديم، راه‌حل ارائه داديم و خواستار رفع مشكلات تيم فوتبال نساجي مازندران شديم اما اكنون به اين نتيجه رسيديم كه هيچ يك فايده اي براي اين تيم، بازيكنان و هواداران فوتبال در مازندران و به خصوص قائم‌شهر نداشته است.
وي با اشاره به اينكه باور نمي كنيم يك استاني مانند مازندران توانايي ساماندهي به يك تيم را كه به عنوان رگ حياتي و ريشه ورزش استان شناخته شده است نداشته باشد گفت: با طولاني شدن عدم حضور بازيكنان در تيم، تعليق و نداشتن تمرينات منسجم تنها ما بازيكنان و هواداران نگران آينده نساجي شديم و داوطلبانه در حالي كه هيچ تغييري در اين مدت در شرايط باشگاه حاصل نشده است به آغاز مجدد تمرينات روي آورديم.
يعقوب‌نيا يادآور شد: رحماني(مديريت باشگاه) قول داده است تا قبل از بازي با تيم استيل آذين كه در روزهاي آخر هفته آينده در تهران انجام مي‌شود سي درصد از قرارداد امسال بازيكنان را پرداخت نمايد و پس از آن به دنبال مابقي مطالبات اين تيم باشد.
وي با اعلام اينكه هفته گذشته به همراه سه تن از بازيكنان ملاقاتي با سلاميان سهامدار باشگاه داشته‌اند به ایسنا گفت:وقتي مشكلات مالي و خانوادگي بازيكنان ناشي از بي‌توجهي به مطالبات‌مان را انتقال داديم وي قول ‌مساعد و اميدواركننده‌اي براي حل مشكلات بازيكنان دادند كه اميدوار شديم پس از اين مدت طولاني اين مشكلات رفع گردد.
به گزارش ايسنا علي رغم گذشت 45 روز از اعتصاب بازيكنان براي دريافت مطالبات معوقه هنوز هيچ راه حلي براي رفع مشكلات موجود از سوي مديران و مسئولان ورزشي استان مازندران صورت نگرفته است.
تمرينات اين تيم در حالي آغاز شده است كه رفع تعليق تيم نساجي مازندران از سوي فدراسيون فوتبال اعلام نشده و اين باشگاه هنوز در تعليق تمام فعاليت‌هاي خود به سر مي برد.
بازيكنان، پيروز جغتاپور مربي سابق ناصر حجازي در نساجي مازندران و فدراسيون فوتبال از جمله مهمترين طلبكاران بدهي 600ميليون توماني اين باشگاه پرطرفدار و ريشه دار مازني هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.